nattsuddare

Jag har officiellt vänt på dygnet... gah. Jag är verkligen hopplös!

Idag vaknade vi alldeles för sent (samtidigt som pappsen), så vi har med andra ord inte hunnit göra ett dugg nytta. Vi hann i varje fall iväg och handla och när vi kom hem så fick vi besök av Robba, Angelika, Vincent och Alfred. Vi drack kaffe, fikade och surrade och det var lika trevligt som alltid. Det är verkligen fina vänner som vi stormtrivs med!
Resten av kvällen spenderades på soffan tills våran stora älskling var tvungen åka och jobba.
Nåja, har iaf hunnit knåpa lite på designen fast lillskrutten har varit vaken hela kvällen (sen markus for till jobbet). Men än är det inte klart.. Vilket projekt det är.

Nä, nu ska vi bege oss i säng. Ska testa lägga Leo i sin säng... Håll tummarna för oss! God natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vas kul att göra om designen. Min blogg är så jääävla tråkig, men jag fattar inte för fem öre hur man ska göra!! Haha :)

2009-01-22 @ 06:46:07
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ser att jag missat din kommentar!



Vad duktig du är som jobbat samtidigt som du pluggat. Och skönt att inte behöva ta lån!

Det har du gjort bra :)



Jag är nog hemma hela det här året skulle jag tro. Har två utbildningar jag har tänkt mig, men vi får väl se ;) Micke ska inte vara pappaledig förutom hans 60 dagar som han kommer ta ut vid samband med semestern! Fast egentligen har vi inte planerat så mycket. Tar det lite som det kommer :)



Har Leos mage blivit bättre?

Han är så snygg! :)



Förresten, vilken fin designe!

2009-01-22 @ 10:22:00
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jag vet, här blir det inge sjusovande inte, tyvärr! Vissa har det bra, haha ;D



Vi bor i Gammelstad, vars bor ni? :) Hm, innan jag blev mammaledig så jobbade jag i Boden tyvärr! Vill verkligem hitta mig nå nytt nå nytt jobb/sommarjobb nu till sommaren för jag vill verkligen inte tillbaka dit. Har lite panik känsla över det! :/ Jag jobbade bara kvällar och helger och hur kul är det när man har barn?!



Vad gjorde du innan? Kan du ha jobbat på MAX på storheden? ;)

2009-01-22 @ 13:17:37
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0