ombyggnationer


Tyckte det var på tiden att uppdatera bloggdesignen då jag inte längre går i väntans tider;-) Med andra ord så kommer bloggen se ut som skit ett tag framöver, medan ombyggnationerna pågår. Förmodligen kommer det ta ett tag eftersom jag inte är någon höjdare på varken Photoshop eller allt som har med stilmallar, koder och kodmallar att göra. Och sen så har jag ju faktiskt en sex veckor gammal son som har en tendens att vakna till liv när jag ska sätta mig vid datorn.

Nu sprakade de i Leos byxor för första gången sen i fredags (!!!!!!) .......... jag har aldrig nånsin längtat efter att få byta en bajsblöja så mycket:-) vi hoppas på ett rejääääält lass.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh, vad fint du har fått, även om du inte är klar =)



filmen var ju inte sådär jöttebra, men mysig på nåt sätt. jag ville bara sjunga med hela tiden=)

2009-01-20 @ 22:16:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skönt att han fått bajsa. Tänk att man kan bli så glad av en bajsblöja?! ;)

2009-01-20 @ 23:40:54
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet, är nog vi mammor som blir mest lyckliga, haha ;)



Jadu. Patrik har legat i soffan hela dagen och mått apa så jag och Emil har roat oss med att vara på storheden och strosa runt och tagit promenader, så dagen har gått rätt fort iaf :) Hoppas bara Emil vill börja äta snart igen. Han har knappt ätit nå (endast en liten yoghurt per dag plus lite välling) sen lunchen i söndags :( Men han är pigg och glad iallafall, så det är ju bra :)



Vad har ni gjort då? Någe kul? :)

2009-01-20 @ 23:53:20
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Angelika

Ja känslan när en beis bajsar och det har gått några dgr sedan sist är härlig! :-)



Vad gör ni idag på em? Tänkte om hela familjen skulle komma och hälsa på er? Vince måste ju få se eran sötsak! ;-)

2009-01-21 @ 09:17:19
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Anna

Haha, studenten var väl kanske att ta i men! :)

Jasså, men det låter ju superbra... Hur länge har du kvar av utbildningen då? Fan va skönt att ha kommit på vad man vill göra.. Jag menar, jag är ju ändå 3 år äldre än dej och jag har inte den blekaste! Usch usch!

Okej, va skönt med en lugn dag.. Jadu jag har inte gjort mycket alls idag egentligen, mest bara försökt hålla mej hemifrån. Så har varit på johans jobb å kikat på lite tapeter och så har vi bestämt oss för vilket kakel vi ska i toan och sånt. En sväng in till stan hann jag också med, eller stan å stan.. Sprang in en snabbis på Gina bara:)

Nu ska jag krypa ner i soffan och känna lugnet med lite snarra! Hoppas ni har en trevlig kväll:) Kramar!

2009-01-21 @ 19:00:16
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej... det blir nog jättebra tror jag!:) Hur länge har du bott i luleå egentligen? Känns som att det var evigheter sen jag såg dej springandes här på stan eller ute på puben.. Den sista gången jag kommer ihåg var i kön till statt, du och emma lundkvist. Och då har jag för mej att ni inte ens hade fyllt 18 för ni var typ oroliga för om ni skulle ta er in! Haha, det var ju typ 3 år sen då:) sjukt vad tiden går fort!

Nää exakt, själva renoveringen är ingen höjdare. Men planeringen, vad man ska köpa och såklart resultatet är ju det bästa! Det kommer kännas helt sjukt lyxigt bara då jag kan duscha hemma igen. Haha!:)

Jo, jag jobbar ändå ganska mycket... Fast mest är det ju på städet på sjukan förstås. Inte det roligaste, men man måste ju ta det man får:)

Jadu... för det första ska jag ju försöka att hålla mej hemifrån imorrn. Men har iaf en grej planerad så dagen kanske kommer gå lite bättre än den här. Ska och äta lunch med en kompis på stan... Får hoppas att det tar lång tid!:) Vad har du för planer då? Kramar!!

2009-01-21 @ 21:10:23
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Angelika

Nu har vi varit och det var sååå trevligt! vincent fikc ju världens socker kikc av all gotta ni bjöd på. men nu sover bägge barnen iaf ;-)



Vi ses igen nästa vecka on our dejt! hihi. Puss från mig o alfie =)

2009-01-21 @ 21:11:13
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Kolla gärna in min blogg!=)

2009-01-21 @ 21:14:49
URL: http://kavist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0