omtanke


nu har v överlevt eftermiddagsveckan.. men helt rolig har den INTE varit då pappa varit borta mellan 14-23 varje dag. idag tog han dock ledigt och det var grymt skönt. så vi har varit och hälsat på hos jonas och stina och tittat på lilla Tuva, och vilken sötnos:-)
när vi kom hem möttes vi av att en kvinna i huset där vi bor höll på att städa ut elcentralrummet som ligger dörr i dörr med våran lägenhet.. och varför? jo, för att vi skulle få ha våran barnvagn där.. så slapp den stå i hallen. och det är just därför det är så roligt och mysigt att bo och ingå i en liten (8 lägenheter) bostadsförening.. vilken omtanke!
i väntan på att lilleman vaknar och hockeyn börjar ska jag sätta mig och skicka in lite foton på framkallning.. iaf böja titta igenom dom hundratals bilder vi har för att bestämma vilka jag vill framkalla, vilka om ska förstoras osv.
det knorras i vaggan så bäst att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kallar jag omtanke, kram mamma

2009-01-08 @ 21:01:27
Postat av: Linda

visst är han?! :P ja, jag är gärna på en fika! vilka fler tänkte du på ?=) men jag har ju dock aldrig pratat med dig irl :)

2009-01-08 @ 21:35:54
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0