skryt


har just avslutat dagens städning.. hann precis klart sovrummets fem garderober så nu är det ordning och reda. hann även städa av resten av lägenheten.. till veckan ska dock hallen tas i tu med. känns skönt att få det gjort.
nu till skrytet och varför jag känner mig så mallig, när jag väl städade och rensade min garderob kunde jag inte låta bli  att gå igenom kläderna jag hade innan jag blev storlek större. och gissa vad? fyra veckor efter förlossningen så kom jag i nästan (alla utom två par) av mina byxor. ja herregud. halle-freaki'n-luljah! jag tror att jag ska amma tills jag dör.. på tal om det så har jag en lillkille som måste utfodras!!

vi hörs senare, adios!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Oj, vad fuskigt att du redan kommer in i alla dina byxor. Fast jag är såklart glad för din skulle :-D Tur att alla inte är lika mat och godis friska under graviditerna som jag var, hehe...



Skönt att ha städat, det brukar vara en fröjd sen efteråt! Hoppas allt är bra..

2009-01-04 @ 17:36:41
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Anna

Grattis lillasyster!!! Det är inte klokt vad tiden går, nu är bilen och i morgonbitti är det dags att åka hemåt... Men vi ses ju snart ígen, vecka 9 är det sportlov och då kommer vi igen!

Tack för denna gång och ta hand om eran prins!

2009-01-04 @ 20:56:00
Postat av: Aina

finns det hjärterum finns det stjärterum;)



Vi har han hemma tills på onsdag, usch för att vara själv sen igen, Dagarna blir så långa! Är marko hemma nu eller jobbar han? Får ta och boka in en date sen så små prinsarna få leka med varann;-)

2009-01-04 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0