sömn

natten har varit allt annat än kul.. vi la Leo i sin egen säng och där somnade han, tillsist. och när jag la mig till sängs så vred det om i magen och jag mådde illa halva natten, befarade de värsta och förväntade mig att jag skulle åka på vinterkräksjukan.. men kring sex imorse gick det äntligen över. men då vaknade såklart Leo och ville göra morgon klockan sex, så han har legat och pratat och hållt sin mor vaken till strax före åtta.. sov väldigt oroligt eftersom han hade magknip.. men när han väl fick skita (och SOM han sket) somnade han om, på riktigt.
förutom en massa mys framör tvn har vi hunnit med en promenad i det härliga vädret. det lir nog en imorgon också!

har ju glömt berätta att Leo har gått från newborn till mini... våran stora prins:-)

nä, nu vaknade karln till liv och är (hör och häpna) hungrig igen!! sen ska vi invänta våran stora älskling.. som har varit grymt saknad idag!!


Kommentarer
Postat av: Angelika

ok =) Men du vet ju hur glad jag blev när jag kom in i mina byxor?! Och det var efter 6 månader, haha.. fast det är dock bara 2st jag kommer i än så länge. kanske dags att börja träna?! ;P



Jo lite sjuka är vi fortf, men på bättringsväg.. Lite små hosta som retar fortf, men den har vi snart hostat bort :-)



Nu är det längesen jag fick träffa Leo, vi måste ses snart... Och vad söt Stina o Jonas lilla tösa är, herregud. nu får dom nånting gulligt att busa med grabbarna ;-P

2009-01-06 @ 14:49:02
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0