Uppdate


Skrev ett inlägg tidigare men det är nu spårlöst försvunnet.. lite less. Så jag får väl knåpa ner några rader.
Sen sist jag skrev har det hänt en del.. I torsdags så hade vi hit en mäklare som hade goda nyheter.:-) Fast det lämnar jag till någon annan gång. Igår var ju M ledig så vi var och rantade runt en hel del och var förbi och hälsade på Björn, Sofie och Seth. Kvällen spenderades framför tvn och vi var i säng (pinsamt tidigt). Idag har hela familjen varit ute på en långprommis i det härliga vädret, varit förbi hos Stina och Jonas. Markus åkte iväg på hockey medan jag och Leo kollade matchen från tvsoffan.
 
Leo har nu funnit och börjat (så smått) behärska sina händer.. Han ligger i babygymmet och slår för fulla muggar och har hur kul som helst. Alla leksaker (och allt annat) som sticks i händerna på honom tar han till munnen för provsmakning.. Våran stora kille!!

Markus har lagat middag, baconinlindad fylld fläskfile med potatisgratäng,
Leo har äntligen kommit till ro och somnat så jag måste gå och ta hand om en kiss och bajs (!!!) incident som Leo lyckades ställa till med innan han somnade. Sen är det mat. Nu luktar här surbajs.... Trevlig lördag!

Nä, jag måste blåsa liv i bloggen.. på allvar. Jag lovar att vara bättre med uppdaterngarna. Vid dessa enstaka tillfällen är det stor risk att jag missar att sätt ord på stora händelse, virrig och glömsk småbarnsmamma som jag är.. Nä, jag ska ta mig i kragen. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe jag antar att det var du som skrev en kommentar igår.. Stod bara från "li" men jag känner ingen sån så :p

Jo framåt kan man väl säga att det går, men inte fasiken går det fort inte. Är då säkert en månad kvar iaf!! Usch:/ jadu igårkväll var vi och såg pite revyn på folkan, haha kan ju säga att vi var då iaf yngst på ställen... bara 50+, fast hade väl egentligen inte väntat mej nåt annat heller:) ikväll är det körslagetfinalen som gäller.. vad gör ni då?:) ha det bra! Kramar!!

2009-01-31 @ 20:20:28
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0