Helgen



Fredagkväll spenderades i hemmet lugna vrå.. Såg Let's dance och låg på soffan. Jag fick dessutom spendera natten i min stora älsklings famn för första gången på sju veckor. Leo sussade så sött i sin egen säng..
På lördagen kom Danne hit, vi åt middag och såg hockeyn. Efter hockeyn begav vi oss till Jonas, Stina och lilla Tuva och spenderade kvällen där.
Igår mötte vi upp Stina, Jonas och Tuva på Babyproffsen där som hade utförsäljning..halva priset på hela butiken. Så jag hittade mig en bröstpump och så köpte vi en gåstol till prinsen:-) Efter shoppingen åkte vi tillbaka till Jonas och Stina.. Jonas åkte och jobba och Markus åkte hem. Så jag och leo myste lite med stina och tuva innan pappa kom och hämtade hem oss. Vi hann bara hem så kom Emil och Johanna, och dom hade med sig en äppelpaj och vi stod för filmen.

Då var det ny vecka.. efteriddagsvecka, så pappa markus är med andra ord borta mellan 14-23, jättekul! Nåja, min plan är att boka en kyrka till dopet och ringa mäklaren och boka tid för en värdering av lägenheten.

Dag att get down to buisness.


Leo har fått sig en ny tjej, Tuva. Visst är dom för söta?! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir der dop i Piteå? vilken snygging han är längtar efter er. Kram mamma

2009-01-26 @ 14:41:24
Postat av: Lisa

Vilka snyggingar!! ;)

2009-01-26 @ 15:21:49
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe vad lika dom var! Kanske dock för att dom gör samma miner och blundar båda två, vad vet jag!:) Sött iaf! Så helgen har varit bra?

2009-01-26 @ 18:28:55
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Syster Anna

Herregud vilka sötnosar!! Det där var det sötaste jag sett på länge.... Kram

2009-01-26 @ 19:53:45
Postat av: Stora-stora-syster

Då har nästan hela familjen Ökvist varit inne och kommenterat, bara pappa som saknas... Vilka godingar!!! Ser att lille-man vuxit i slip-overn (och att den används ;-P)! Jag hör av mig för att boka in en middag med bastu för grabbarna. Ha det bäst! Kramisar

2009-01-26 @ 20:26:51
Postat av: Lisa

Haha, nej, blev aldrig Leos, vi gick och shoppade istället ;) Tyvärr, haha! :)



Ja visst är den?! Jag ÄLSKAR dom där flaskorna, använder bara dom :)

2009-01-26 @ 20:29:14
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Anna

Det lät himla skönt! Har varit samma för mej, riktigt härligt:) jodå, vi hittade en som vi fastnade för.. hade dock velat ha en annan spegel till, tyckte den va lite liten.. Så får se om det går att ordna!:) men det blir nog den! Några speciella planer för veckan då? kramar!

2009-01-26 @ 22:38:44
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0