vilken dag!

då var de ny vecka, nya tag! idag har jag och leo tagit en promenad till bergnäset och hälsat på angelika och alfred. vi har gått en promenad, surrat och druckit en massa kaffe och fikat!! vi har haft hemskt trevligt! tack för en supermysig dag:-)efter jobbet for våra karlar och gjorde lite ärenden och slöts efter det upp med oss och det dracks lite mer kaffe ochsurrades lite mer innan jag, markus och leo packade in oss i bilen och åkte hem och lagade lite middag!

imorgon ska vi på bvc och det ska bli så spännande och se om han avancerat nått på vågen:-) sen får vi se vad dagen har att bjuda på.. kanske ska vi bara vara hemma och mysa? eller så tar jag tag i tvätthögen.. (?)
och på torsdag så ska vi på mammalunch med pite! dvs vi har det fullspäckat i veckan.. sånt gillar vi! och sen är det fredag och helg.. vi får allt se vad helgen bjuder på!!

nu ska jag mysa lite med mina karlar innan det är läggdags.. klockan ringer alldels för tidigt imorgon.

so long,


Kommentarer
Postat av: Linda

så många nya ställen har nog inte tillkommit :P

men som du säger, vi får bestämma tillsammans sen när vi träffas!

jo, vi bor också i öjebyn, gode nära jessica :)

jag vet inte vars vi ska träffas, i stan nånstans eller?

2009-01-13 @ 21:43:03
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

ingen av er som har kombi ? =P alltså.. det skulle ju gå o lösa om vi tjorvar till det lite :P

om jag tänker rätt..

nej, det går förresten inte :P du har ingen bärsele till lilleman?

2009-01-13 @ 22:13:42
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Mia

Ojoj, vad han är lik marco..Det ser ut som en minikpoia av honom på den där bilden ju. ;)hehe.

Jobbar marco imorgon? :)

2009-01-13 @ 22:18:39
Postat av: Angelika

Men du tack själv. Och tacka leo med en puss från mig ;-) Hoppas ni får en mysig mammalunch i morgon. Vi får försöka göra nånting sånt i luleå också! :-D

2009-01-14 @ 08:18:40
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Faster Cattis

hehe, lillprinsen chillar ju som fan :)

2009-01-15 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0