skattjakt

Jag har länge sucktat efter Photoshop och igår fick jag det äntligen! Efter att Leo hade somnat satte jag mig ner med målet att lära mig bemästra det. Jo, det var minsann lättare sagt än gjort.. Efter att jag suttit i flera timmar utan att egentligen ha åstadkommit något var jag redo att ge upp när jag hittade en sida på internet som lärde ut grunderna i Photoshop. Så jag bänkade mig i soffan och slog igång videon (jag vet, ha ha). Markus höll bokstavligen på att dö av skratt. När jag var redo att testa mina vingar vaknar såklart lillprinsen till liv och storprinsen var tvungen åka och jobba. Så jag fick aldrig testa. Men nu har lilleman somnat här på soffan och jag hade tänkt testa om jag blivit nå klokare;-) Men först måste jag gå på skattjakt....
.................................efter nå räkningar. Satt och sorterade månadens räkningar och upptäckte att det fattades tre räkningar. Har letat igenom pappersinsamlingslådan och där var dom inte, alltså borde dom rimligtvis finnas kvar, gömda någonstans på dessa 65 kvadratmeter. Och när man pratar försvunna brev, då är 65 kvadatmeter en ganska stor yta. Så I better get going!
Annars borde man väl kunna ringa dit och be dom skicka nya?

När markus vaknar måste vi åka och handla, städa och vika ihop tvätten som jag slet hela gårdagen för att få ren.


(snacka om sleepwalking på högsta nivå)



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, va kul! Är ju alltid kul då dom lär sig saker:) Men det kommer gå fort, snart är han väl uppeå springer ;)

Allt kommer inte att gå på försäkringen, utan dom ska riva lite väggar och ta upp golvet och sånt.. Och då får vi betala en självrisk på 4000:- för det... Känns egentligen inte rätt med tanke på att vi så nyligt köpte huset. Men man får vara glad för det man får! Imorgon halv 8 kommer dom iaf och börjar, framsteg!!:)

Har tyvärr inget fast jobb nu, utan vickar lite här och var... Städar på sjukan, är lite på Gina och på Kvarters också. Men man får vara glad för det man får i dagens läge! Vad gjorde du innan du blev mammaledig då? Jaa, klart ni måste flytta mot pitetrakterna igen!

Vad pysslar ni på med idag då? Kramar!

2009-01-20 @ 15:23:04
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha :D härligt Lina, kämpa på med PS. De är bara fråga om du vill ha hjälp med nåt spec :D kramkram

2009-01-20 @ 17:01:32
Postat av: syster anna

han är så otroligt söt!! slog mig även idag att det nu är prick en månad innan vi drar norrut igen... Jag gillar bakgrunden du ordnat på bloggen, jag skulle vilja ha en sån tapet...... :)

Kram

2009-01-20 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0