Prestationer


Kan nu meddela att Piteå Stadskyrka är bokad den 21/2 kl 15 för dop. Kontaktat mäklaren om värdering så dom skulle ringa upp så vi kunde boka tid. Andra tvättmaskinen är igång...
Som sagt, flitetlampa. Jag tycker att jag har åstadkommit ganska mycket sen sist. Men jag har MYCKET kvar. Om dessutom mäklaren ska komma hit och kolla är det ju kul om det är städat och inte ligger kläder och leksaker över hela golvet, toan är full med använda blöjor.. ja, ni vet.

Förresten, fortsättningen på FK-historien. Markus fick ett brev idag om att han var tvungen skicka in sina inkomstuppgifter igen, den här gången med en underskrift från lönekontoret,, och om FK inte tillhandahar papprena innan den 10/2 läggs ärendet ner pga av avvisning. Då måste vi öppna ett nytt ärende med handläggningstid på minst fem veckor.. SERIÖST?! Vi ringde dit så sent som förra veckan för att kolla att dom hade alla papper för att kunna behandla ärendet och då hade dom det... Fyfan... förbannad är bara förnamnet på vad jag är! Min 7 veckors gamla son skulle göra ett fan så mycket bättre jobb än våran handläggare. Nåja, brevväxlingen fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja nog är du duktig minnsan! Önskar att jag också hade sån energi som du har haha..



Fk är ju inte så speciellt smarta, usch vad jobbigt att han inte bara kan få sina jäkla pengar som han skyldig att få.. Hoppas det löser sig!

2009-01-28 @ 17:11:45
URL: http://www.angelpuss.webblog.se
Postat av: Maria och Oskar

Jag kan intyga att jag inte kände det minsta av epiduralen förutom ett litet stick. Jag hade alldeles för ont och ville bara ha den insatt. Däremot hade jag ont i ryggen efteråt...

Vad jobbigt med njuren, har den blivit återställd nu då? Jag kan väl inte påstå att min förlossning var så fruktansvärd heller. Allt gick egentligen precis som det skulle, men visst gör det ont som satan... Men nu skulle man göra om det igen :P Däremot hade jag en underbar graviditet så jag kan verkligen inte gnälla på något...



Ja, det är inte lätt med nattning och rutiner. Men om man är bestämd och lägger dem samma tid varje kväll, ska det väl gå vägen tillslut. Det går faktiskt ganska bra nu. Han har somnat mellan 23.00-23.30 i en vecka nu. Hoppas att det håller i sig :) Det gäller att tänka att det är för deras eget bästa men jag är också blödig när det gäller Oskar... :P



Ja, idag är jag riktig sjuk, inte alls kul. Karln jobbar en natt till, sen är han hemma en vecka. Skönt med avlastning...



Har ni tänkt flytta? Har ni en bostadsrätt eller? FK är verkligen en katastrof...





2009-01-29 @ 11:16:58
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Angelika

Ja men gissa om jag är glad. Guu så skönt det ska bli, planerar mest hela tiden om hur jag vill att det ska se ut haha..



Ja i helgen så jobbar ju robert 06-18 lördag o söndag, Booooring! Men i morgon så ska jag ha tjej dag/kväll med min kusin, äta gott och dricka lite. så det blir skoj =)



Vad ska ni göra i helg? hörde av Jonas om planerna ni smidigt för oss alla, haha.. ;-)



Puss o kram från oss!!

2009-01-30 @ 19:34:03
URL: http://www.angelpuss.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0