2009

trodde att jag publicerat ett nytt inlägg, men såklart hamnade de i utkast. och inte ids jag lägga ut det nu.. det är ju gamla nyheter:-) so last year, hö hö!!

hur som helst har vi sedan sist, hunnit vara till bvc för vägning och mätning.. vågen stannade på 3875g, han var 54,8cm lång och hade ett huvudomfång på 37,3cm. så han blir större! nu är det snart en månad sedan han kom till världen och förgyllde våra liv.. och tiden går så fort, alldeles för fort. det har hänt SÅ mycket under den första månaden och man upptäcker nya färdigheter hela tiden.

vi har nu lämnat 2008 bakom oss och tagit oss an 2009.. 08 har varit ett bra år! jag har fått ännu ett år med min stora kärlek och våran efterlängtade lilla prins kom till världen och utökade våran familj och förgyllde våra liv. jag förutspår att 09 kommer bli minst lika magiskt. jag ska vara mammaledig och bara njuta av livet med mina två prinsar!!

idag blir det hemmagjord pizza och mys med familen. tack och adjö:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0