back


Tycker det är dags med en kort uppdatering om vart vi hållit hus de senaste dagarna.
Direkt jag slutat jobbet på torsdag eftermiddag åkte vi hem till mammas & pappas stuga i Piteå.
Vi har umgåtts med familjen, har fått ta igen lite tid med min förlorade syster (numera stockholmare), strosat på stan, varit på granparken, ätit gott och druckit gott. Det har varit en helt underbar vecka.
Igår på förmiddagen kom vi hem igen, vi packade upp och begav oss till Robba & Angelika för att ta en fika. Sen fick jag åka raka vägen till jobbet. Nu är jag dock inne på min sista vecka. Stänger fram till fredag. På måndag är det Markus som går till jobbet och jag stannar hemma med våran ögonsten.

Med Leo har det hänt en hel del. Han har lärt sig att ställa sig upp vid alla möbler. Dessutom har han blivit så modig att han förflyttar sig från soffan till bordet och tvärtom. Sen går han runt bordet. Han har blivit stora killen!

Idag har jag hunnit vara på assmöte, sen plockade mina killar upp mig och vi åkte och handlade. Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Sen ska jag gå och säga hejdå till Leohjärtat som förövrigt har börjat vinka av mig. Så sött!


Kommentarer
Postat av: Emma

hann inte komma förbi måndag.. var tvungen fara till byske på middag :( Men oj, nu har lillen blivit stor.. snart springer han på krogen :) hehe

2009-07-29 @ 21:11:21
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0