1879



Idag har vi och familjen Björnfot/Larsson (of course) varit på äventyr i Boden. Straxefter tolv anlände vi till denna mysiga bebyggnad, Western Farm. Det är verkligen hur mysigt som helst där. Vi roade oss i 3 timmar innan vi styrde kosan tillbaka mot Luleå igen. Väl här fyllde vi pojkarna med mat och sedan traskade v till Östergök och åt en god middag. Efter middagen var det dags för pojkarna att gå i säng. När dom väl hade somnat så satte vi igång en film, en skräckis. Efter 1 timme och 41 minuters andnöd och nära till minst 5 hjärtattacker sa vi adjö till varandra och dom åkte hem. Jag har roat mig med att sätta in bilder på datorn. Nu ska jag krypa ner i soffan intill världens bästa sambo och mysa lite innan sovdags. Jag hade mer än gärna gått raka vägen till sängen (så trött är jag) men jag tror att jag avvaktar till herr Lampinen är redo att sova. Jag är verkligen skadligt mörkrädd.. Att dessutom tvinga sig igenom sådana här filmer är direkt inte botemedlet. Nåja, bjuder på lite bilder från dagens äventyr. Lev och må.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0