04.31


Då vaknade lilla herr Lampinen för flaskan. Efter flaskan hade han heller ingen lust att somna om.. Så, det är en trött mamma idag. Även om jag kom i säng före 21.30.
Men what to do? Det är bara dra arslet av sängen och invänta första förmiddagsvilan. Han brukar ju åtminstone kunde sova 2 timmar då. Illa nog ska vi vara på bvc 10.40 för 6 månaders kontroll och läkarbesök, så vi får se om jag får någon mer skönhetssömn:-)
Leo far runt som en galning i sin gåstol, släpandes på min mobilladdaren som han snott med sig från tv-bänken. Han har mycket lång räckvidd för att vara så liten. Och större blir den... Herregud:-)

Nu ska jag vänta tills klockan blir 07. Då får man ju nämligen besked om utbetalning av skatten;-) För att fördriva tiden ska jag äta frukost (kladdkaka). Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Angelika

haha, du har det snäppet värre än mig idag!

Jag är ond över att BÄGGA ungarna vaknade kl 06, fy fan. Och när vince är här så får man ingen vila på fm, det suger! =/ men som du skriver, bara att bita ihop! ;-)

2009-06-09 @ 07:04:46
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Vadå för besked om skatten? Nu hänger jag inte riktigt med här? Haha :)



Jag och Stina ska och fika/äta lunch mest troligt på Torsdag. Ska du och Leo med? :)

2009-06-09 @ 08:54:04
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0