arg och irriterad


Känner mig ruskigt irriterad och lättretlig.
Leo har sovit allt annat än bra i natt. När jag gick och la mig vaknade han till, så jag gav han flaskan.. eller rättare sagt försökte ge han flaskan. Efter många om och men tog han den och jag trodde att jag kunde invänta en natt med lugn och ro. BIG no, no. Leo somnade för det första inte om.. han låg och vred och skrek och grinade om vartannat. Efter en timme tog jag över honom till våran säng. Och efter ytterligare två timmar hämtade jag nässugen och näsdroppar.. och efter ytterligare en halvtimme, då klockan slagit 03.34 gav jag han alvedon. Då somnade han som ett litet barn. För att vakna igen 06.49. Jag gjorde en flaska och hoppades han skulle somna om, men icket.

Jag har väl fått närmare 4 timmars sömn iaf.. plus att jag skrapade ihop en sådär 45 minutersvila för en stund sedan.

Kul att ha nattskiftet, morgonuppstigningen och sedan jobba kväll, stängning. Mellan 14-22.. Men de sista gångerna har jag inte varit hemma förrän 12.
För att sedan stiga upp till alarmet imorgon. För då ska vi hinna handla, packa och fixa allt innan jag måste åka och jobba. Mellan 12-19. Vi stänger redan 18, så vi kan ju hålla tummarna för att det är folktomt så vi kommer iväg tidigt. Sen åker vi till Pite.

Ja, jag säger då det........ IRRITERAD. Tur att någon får sömnen som behövs för att fungera.............................

Kommentarer
Postat av: angelika

Jaa jag är jätte taggad, kommer att bli jätte mysigt och kul! =) Tror nog jag tar med någon öl, inte för att jag är super sugen på att dricka. men bara för att ha med ;-P Det viktigaste är att det finns Kubbspel där, hahaha.. See you to morrow sweetie!! PuSs*

2009-06-18 @ 17:19:47
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: angelika

Okej vad bra! Tack för att du svarade!! hihi...

Skumt att det inte syns på min dator? Du, Vi ses snart sweetie!! <3

2009-06-19 @ 11:35:14
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0