Beachboy


Ja, jag visste väl det. Efter att Leo sovit typ en vecka i sträck utan nattmål bestämde jag mig igår för att skita i att göra i ordning en nattflarra. Så vad händer? Jo, Leo vaknar och är i princip otröstlig.. Det tog en timma innan jag gav upp och gav med mig. Hasade mig upp och gjorde flaskan, sen somnade han om som ett litet barn.. Tills han slog upp ögonen 06.08. Lucky me!
Idag har vi iaf varit hyfsat effektiva. På morgonkvisten åkte vi ut till Storheden och införskaffade oss ett parasoll. som kommer användas flitigt i sommar, till lilleman. Vi gjorde också lite andra ärenden innan vi begav oss till stranden. Vi låg och lapade sol (Leo under sitt nya parasoll) från 11-14. Sen begav vi oss hem. Markus åkte i väg och handlade medan jag stannade hemma och utfodrade samt la Leo.
Efter middagen gjorde vi oss i ordning, Leo fick kvällsgröten sen var det dags för årsstämma med föreningen. Leo var jätte snäll. Han satt och pratade och fick massa leksaker att leka med. Vi kom hem 20,30. Så efter en kvällsflaska sover lillkarln som en stock!
Själv har jag plockat fram städverktygen.. Ska dammtorka och ta tvätten ikväll. Resten hinner vi göra imorgonkväll. Men först väntar en stranddag med familjen Björnfot/Larsson. Trevligt! ;-)

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är det för parasoll ni köpt? Vi brukar använda det som följer med till våra trädgårdsmöbler, men blåser det mycket är det ingen hit..

2009-06-24 @ 22:41:17
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0