Fortsättning


Håller på att tvätta för fulla muggar. Leo har nyss vaknat från eftermiddagsvilan.. Får väl se hur trött och gnällig han kommer vara ikväll. Det är väl pappas huvudvärk eftersom jag ska ta en promenad och gå och sola ikväll. Min avkoppling! ;-)
Annars har jag och Leo bara busat, och medan Leo har sovit har jag smitit iväg till tvättstugan och sett säsongsavslutningen av Greys.
Sen har vi ätit Slottpure till lunch, potatis, morötter och griskött. Och det gick ner det också.. Utan en enda sur min. Han är allt duktig på att äta denna lilla man.
Dessutom är han ganska orädd, på gott och ont. När han sitter ner och leker och ser en leksak på lite längre avstånd.. Ja, då kastar han sig. Utan att tänka sig för. Och allt som oftast hamnar han på ansiktet.
Nu ska jag gå och göra i ordning mig och Leo, för pappa slutar om 5 minuter. Då ska vi åka i väg och göra bort veckans matinköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0