glädje



Måste bara uppdatera och berätta att kvällsflaskan gick ner utan nästintill några som helst protester från lillherren. Det tar sig sa mordbrännarn!;-)

Har även pratat med min frissa, aka kusin. Har funderat länge och väl, och på allmännas (markus specifik) begäran ska jag nu sätta en hårförlängning. Men först och främst måste jag ju få en normal, blond färg på fågelboet. Så, under nästa vecka ska vi nog sätta igång med färgandet. Jag frågade J om hon trodde att jag skulle bli blond denna vända, hon svarade "Lina, du sitter i den där stolen tills håret ÄR blont. Om vi så får sitta där hela natten". Det låter ju bra. Och när vi uppnått resultat med färgen så sätter vi in förlängningen. Jag längtar!!!!

Imorgon ska vi och handla då M slutar jobbet. På kvällen ska jag ta en kvällsprommis till solariumet. Den här sommarn SKA jag vara brun och INTE bränna mig. Har tänkt börja sola en gång i veckan!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av DH. Har ni besökt casttv.com? Så slipper ni ladda ner skiten!

Have a nice one.


Kan ta av sig blöjan själv...



Gullrumpan är ute och går med farbror Mattias.



Provsitter sin ny tripptrappstol. Den tyckte han om! :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

åh, du kommer bli så fin i blont & långt hår :)

Saknar er.. vi måste ta en dejt snart .

2009-06-01 @ 20:02:10
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0