in loooooove


Fy fan vad förälskad jag är i mig själv... eller rättare sagt, i mitt nya, blonda, långa hår! Nu sitter äntligen hårförlängningen där den ska.. och det blev SÅ bra. Jag är så jäkla nöjd!
Har just tagit mig genom duschen, har stylat håret och det är så snyggt. Den som väntar på något gott... :-)
Stort tack till Johanna, min frissa. Stans i särklass bästa frisör.

Helgen har spenderats i pite, på stugan. Med oss hade vi Robba, Angelika och Alfred och vi hade så jäkla härligt.. så himla kul. Som alltid då:-) Vi åt gott (surströmming), drack gott (cola;-), bastade och bara njöt. 
I lördags kom mamma, pappa och familjen stråmo också ut. Eftersom Robba jobbade i helgen åkte dom hem efter middagen. Vi andra åt jordgubbar, drack vin och spelade kort.
Dagen började med en HEL nattssömn, inget nattmål och dessutom sovmorgon ända till 08.17. Kan man få en bättre start? Dagen spederades ute i solen. Förutom Leo som fick sitta i skuggan och leka.. Så nu har man fått ännu lite mera färg. Härligt! Det tar sig!
Efter vi ätit middag tackade vi för oss och styrde kosan hem till Luleå.

Nu ska jag ta och göra mig klar för natten, ska infinna mig på jobbet 07.30 imorgonbitti. Eftersom jag är dagchef ska jag glutta lite på schemat för att kolla in vem som jobbar och vem jag ska ha vart. Skönt att vara förberedd. Min hjärna brukar inte gå på högvarv så tidigt på morgonen. Nåja, godnatt.

Kommentarer
Postat av: sussa

Du måste ju lägga ut en bild så man får se jö =P

2009-06-21 @ 22:12:41
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med sussa.. jag fick juh bara se i fläter och "ny duschat" överhår :D HAHA !

2009-06-22 @ 21:33:18
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0