It's good to be back.


Ikväll har jag som sagt varit hos min frissa Johanna. Efter första färgningen blev jag lite pippigul på vissa partier men inget som en nyansiering inte kunde trolla bort! "Vi" (jag är verkligen portad från att röra mitt eget hår) la i lite pastellfärg i lila/rosa för att undvika de gula partierna. Jag är iaf ruskigt nöjd med resultatet.

Här kommer det. Jag i halvlek. På tisdag ska vi sätta i hårförlängningen.  Då är jag fullbordad!



Som ni ser är jag ingen vidare modell eller fotograf. Men jag bjuuuuuder på den!

Nu ska jag ta och göra min son sällskap i sovrummet. Imorgon väntar assmöte. Så klockan 09 ska vi infinna oss på storheden!
Sen ska jag in till stan och köpa min sandlar. Sen är jag redo för lördag. TAGG!! TAGG!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Damn Girl, you Are HOT!! :-) Jäkla vad fint det blev, och du passar super bra i super blond.. Lördag, here we come! wohoo, haha..

2009-06-12 @ 06:29:17
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: aina

blev skitfint:)

2009-06-12 @ 10:57:27
Postat av: LEa

oj så snyggt! nog för att jag tror du var lika fin i mörkt=) träffade din mor här omdagen, äckligt att åka utomlans så där;P

2009-06-12 @ 12:45:28
Postat av: lea

ja det var fräkt av dom;P jo nu börjar det hända grejer...Jo du han har känt och när h'n vänder på sig får han en liten chok och helt farsinerad;P

2009-06-12 @ 15:37:35
Postat av: Emma

åh, vad fint det blev.. får se det i verklighet på lördag :)

2009-06-12 @ 16:13:28
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: mia

vad fint det blev! ;) ska bli kul och se hur det ser ut med hårförlängningen! Blir garanterat skitsnyggt! ;)

2009-06-12 @ 22:08:24
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: mia

Ja, dessa karlar..Dom kommer nog aldrig att ändra på sig hur mycket man än önskar sig det. och våra karlar är ju från samma by också..dom är lite one of a kind ibland.. ;) hehe. Man får vara glad de gånger när dom väl hjälper till, även fast det är alldeles för sällan. ;)

2009-06-12 @ 22:23:32
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: Mamma o. moster Birgitta

Vart jattefint fint. men Du kunde har lett lite pa bilden istallet.Vi mar bra har lyser solen hela dagen. ca 30-35 grader, Vi badar hela dagarna.



Ha det bra tills vi kommer hem.



Kram Mamma och moster Birgitta

2009-06-14 @ 16:24:41
Postat av: Josefine

Hallo bruden! Tack för i lördags. Lite för lite dans dock, men d får vi ta nästa gång eller på grillfesten ;) Ni e iaf helgoa båda två! kram!

2009-06-15 @ 20:18:44
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0