Let's dance


Mitt förbannad skit knä. Jag dansade lite för Leo här hemma på vardagsrumsgolvet. I samma ögonblick som Leo höll på att dö av skratt hoppade mitt knä ur led. Så jag var tvungen kasta mig på golvet. Där låg jag.. och kröjmade. Det tyckte Leo var ännu roligare. Han kippade efter andan. Och skrattade. Så han kiknade. Jag kunde ju inte heller låta bli. Bara tanken att jag dansar för mitt barn är ju givetvis ganska skrattretande, att jag sen föll pladask på arslet tar nästan pris. När jag hämtat mig dök tanken på att nån kunnat se mig upp. Tänk om nån sett mig ramla? Eller än värre, sett mig dansa? Jag måste börja fälla ner persiennerna när jag ska syssla med sånt. Nåja, nu är det dock slut dansat för idag. Fick förklara för Leo att jag bara gör en performance per kväll. Han är allt besviken.

Nu måste jag gå och ta den tredje bajsblöjan, sen ska herren sova en stund. Han håller på att klia ögonen ur sig. Eller försöker han möjligtvis hålla för näsan? Svårt att avgöra.


Kommentarer
Postat av: Stina

Farligt med sånn där aktivitet...



Tack för tipset vi testar det nu, Jonas har varit på apoteket och köpt så vi har gett henne en sluring nyss. Hon ska få till natten oxå, hoppas bara att det funkar och att hennes mage kommer igång. Idag har det kommit ut en liten liten hård harlort....

2009-06-04 @ 16:26:03
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, hade varit så roligt att se när du dansade :) Du filmade inte ?

2009-06-04 @ 18:33:50
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej! :)

Ja, allt är riktigt bra med oss! Hur är det med er? :)



Jag använder vanlig lackfärg som passar till det mesta. Det man ska tänka på när man målar just kakel är att ta en blank färg och inte matt, då det är lättare att rengöra den blanka.

Men annars är det superlätt!

Maskera listerna, grunda och sen på med ett TUNT lager färg. Vänta 4-5 timmar (på burken står det ett dygn, men det kan du strunta i :) och sen målar du nästa färg. Dra bort maskeringen efter max en timma, så färgen inte släpper.

Lätt, billigt och snyggt! :)

Färgen finns på ställen där man kan köpa färg och tapet. Fråga personalen bara, så kan dom nog hjälpa dig!



Puh, en roman som vanligt ;)

Har ni några mysiga semesterplaner i sommar?

Kramar!

2009-06-04 @ 22:10:54
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0