Problem?


Helsikes jäkla skit. Har sett säsongsavslutningen av DH. Och jag hoppas verkligen att det inte dröjer allt för länge tills det är tillbaka..
Fortsatte senare över till Greys. Hann se ca 23 minuter innan det kommer upp ett meddelande, från ingenstanns. "You have watched more thn 72 minutes today. Wait 54 minutes or pay some shit" (på ett ungefär). Som att jag har något typ av beroende... Jag borde förövrigt sätta in en sån spärr på xboxen. Så kommer det upp ett meddelande när M sitter och spelar som säger: "Du har nu överstridit gränsen för dagens spelkvot. Var god slå av. Återkom om 24h." Det skulle kanske vara något? Måste spåna vidare... Kan säga att han skulle inte vara lika skadeglad och skratta lika mycket om det drabbade honom själv. Nu tillbaka till själva problemet. Så jag frågar M om man har ett annat ip-nummer om man är på ett annat nätvärk. "Eh, ja. Det borde man nog ha". Vi har en granne någonstanns i närheten som använder sig av ett oskyddat nätvärk. Free access. hihi. Jag loggar in på det nätverket. Och voila! Det funkar. Ha, ha. Suckers!!!!!!!
Fast det laggade som självaste faaaaaaan. Efter 30 sekunder var den tvungen buffra i 40 sekunder. Så efter 10 minuter gav jag upp. Och att vänta i 30 minuter till orkar jag inte. Så nu ska jag borsta tänderna och hoppa i sängen.

Godnatt - The addicted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0