skrubb

Leo och Markus ligger och sover sen en timme tillbaka. Det betyder alltså att jag kommer få kliva upp innan solens uppgång imorgon (i natt). Men, efter en rejäl middag och ett bad med pappa så var sängen ofrånkomlig. Leo var SÅ trött. Så jag gjorde en flaska välling och la han i sängen. I takt med att flaskan tömdes stängdes också lillemans två blå. Gullrumpan min!
Och Markus kliver ju på natt veckan, som för övrigt är hans sista arbetsvecka innan semestern, ikväll klockan 22.
På fredagmorgon klockan 06.00 går Markus på sin 7 veckors ledighet. Och jag får jobba.. Känns väl lite sisådär. Men det är klart att Markus också måste få vara hemma med våran underbara son.

Iaf så håller jag på att skrubba bort fogfärgen från kaklet. Han få med någon flisa färg innan jag fattade tekniken på hur man skulle göra. Turligt nog började jag där micron står. Så den täcker. Vi får väl se om jag ids göra klart ikväll.. Det återstår att se. Det var ett jäkla jobb. Och jag har nog ont i ryggen. Egentligen skulle jag bara vilja ligga på soffan med en stor bit kladdkaka och jäsa.
Så jag ska sätta i gång ugnen och snöra ihop en kladdkaka. Men först måste jag skrubba lite till. Hoppas det går lite fortare nu när jag har fått in taktiken.

Bilder kommer upp inom kort! Have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0