TACK AV HELA MITT HJÄRTA


Nu har jag och Leo varit på stan en sväng. Det slutade nästan i tragedi. Huvva.
Vi gick först på Jala, där dom var SÅ hjälpsamma. Vilken service! Så ikväll när vi har ätit ska jag ta och starta :-) Kul!
Sen åkte vi ner till Lagerhouse för att kolla om dom hade något roligt i inredningsväg. Ville ha något limegrönt, men det var det dåligt om.
Jag skulle åka upp för rulltrappan, alltid gick bra tills när vi skulle åka av. Då fastnar ena framhjulet och jag får inte lös det. Fick springa som en galning för att jag inte skulle åka in i vagnen och kämpa med att hålla ner den eftersom den ville till att slå runt plus att jag försökte rucka lös den. Just när den riktiga paniken höll på att utbryta så kom en man uppspringande för rulltrappan och hjälpte oss lös. När vi äntligen kom lös så var jag så chockad. Benen skakade, hjärtat slog och jag nästan tappade andan. Jag vände mig om och tackade för hjälpen. Sen halvsprang jag hem. Hooooija. Nästa gång håller jag mig till hissen. Det där var grymt obehagligt. Till historien hör också att jag har varit grymt rädd att åka, speciellt i början. Nu har jag dock blivit lite mer van.. Så händer det här. Min värsta mardröm. Det dröjer innan jag ställer mig i en rulltrappa igen. Huvva.
Ett stort varmt tack till denna snälle man.

Vi har faktiskt blivit bjuden på inflyttningsfest nästa helg. Och vi har fått barnvakt till lillplutten. Leos gudmor Emma och hennes syrra tillika min kusin Jojjo ska komma hit och passa honom (för att inte glömma Zacke). Första gången vi ska ha barnvakt, och jag känner mig inte ens nervös över att lämna bort honom..än.:-) Ha, ha. Nä, jag vet ju att det kommer gå galant. Det är så skönt att ha nära och kära i sin omgivning som ställer upp. Helt underbara! Fast jag vet att mormor blev lite besviken att hon inte kunde komma. Dom åker ju till Grekland och är borta en vecka. Så det blir lite långt att åka, och att skicka honom;-)

Nä, tack för att det finns guldkorn omkring oss.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja men vad bra, skit skoj att ni kan komma!!! :-D



Åhå, lycka till med målandet. vad blir det för en snygg färg? Skoj med förnying! =)

2009-06-05 @ 16:31:34
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Julia

Du måste ju ta före och efterbilder då :-)



Ikväll är jag själv hemma och tar det lugnt. Lär bli en tidigt kväll. Tycker det tar på krafterna att alltid behöva vakna vid 06.. fast du har värre nätter än oss läste jag.

Imorgon åker jag upp till Jämtön (Niklas är redan där)

Vad ska ni göra då? Förutom din home makeover :)

2009-06-05 @ 19:43:30
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Angelika

UPPDATERING TACK!! hihi

2009-06-07 @ 20:05:36
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Milo

Man ska inte åka rulltrappa med vagn, det är till och med skyltat på vissa ställen att det är förbjudet. Jag är så himla nojjig för sånt där att jag skulle aldrig våga åka. Hissen känns säkrare!

2009-06-07 @ 21:54:52
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0