tv

Jag har faktiskt bara tänkt säga att jag ska krypa ner i sängen med min nyinköpta karrapåse, min korsordstidning (endast i pauserna) framför min NYA tv. Jo, ni läste rätt. Den är NY och den är MIN.
Vi var på Elgiganten och skulle handla en ny telefon till Markus. Men han offrade sig, så jag fick en ordentlig tv till sovrummet. Det blev en Samsung, 32tums. Skit fin!!!
Min gamla tv sjöng verkligen på sista refärngen.. Den har överlevt det ena och det andra. Men sist jag såg på den så skrek den och bilden flimrade. Jag var lite rädd att den skulle explodera och stängde av den illakvickt. Sen dess har den bara stått i sovrummet.

Imorgon ska jag först på stan med Mia och Hampus, det ska bli riktigt trevligt! Senare ska jag i väg och simma (!) med Stina och Angelika.. Kan bli en rolig syn. Jag vet inte ens om jag KAN simma? Fast flyta.. det gör jag nog;-) haha


Nåja, bedtime. HIHI..


Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha, du behöver inte oroa dig gumman! Jag tror både vattnet och badhus gästerna stannar kvar fast du kommer dit ;-) Är så härligt att simma!! Ses i morgon :-D

2009-06-09 @ 22:15:00
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hade också fått in pengarna idag, yeeees! ;)



Jo vi surrade också om M&P, det blir nog bra. Frågade Stina om det passade vi elva - halv tolv? Hur låter det för dig? :)

2009-06-09 @ 23:49:14
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0