Slut


Hoija!
Är helt, totalt slut.

Jag och Leo började morgonen med att möta upp Mia och Hampus i stan. Vi gick en sväng innan vi gick och lunchade på Mat&Prat och jag lyckades faktiskt få hem 3 påsar till mig själv innehållande smink och två tunikor. Sen köpte jag och Leo en present till pappa, bara för att han verkligen är världens bästa och vi ville ge han lite uppskattning. Det blev en parfym, Dior Fahrenhiet. Och ett kort med våran kärlekshälsning såklart. 
När vi kom hem från stan låg Markus fortfarande och eftersom Robba och Angelika med barn var påväg hit väckte vi honom med pussar och presenter. Behöver jag säga att han blev JÄTTE glad? 

När familjen Björnfot/Larsson anlände hoppade vi i bikinisarna och åkte till badhuset med Stina där vi simmade lite över 40 längder (över 1 km). Trodde verkligen jag skulle DÖ efter de 5 första längderna. Men jag gav fan inte upp utan fortsatte och när dom 10 första längderna var avklarade gick det bara lättare och lättare. Det var riktigt skönt. Det ska göras fler gånger. 

Vi år middag med Robba och Angeliak idag, bestående av pizza. Efter maten for dom stora killarna (dvs markus, Robba och Vince) och gjorde nå ärenden. Markus kom hem med Guitar Hero - Metallica och en till gitarr. Vi har nött till ögonen tårades och rummet snurrade. Då var det dags för Markus att åka till jobbet och jag ska inta sänglänge. Jag är GRYMT slut efter dagen.

Imorgon måste jag hinna med att vika tvätten, städa här hemma, åka och sola. Sen ska jag infinna mig hos frissan klockan 18. Nu ska vi fixa färgen så vi kan beställa och sätta in hårförlängningen nästa vecka. Jiha! Fan vad nice det kommer bli. Jag längtar.

Nä, dags att gå och sova om man ska orka med. Jobbar stägning på fredag och mellan 11.30-17 på lördag. Sen är det inflyttningsfest och jag är taggad som FÅ. Min första fest sen jag blev gravid med lilleman. Det ska bli riktigt kul.

Som sagt, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad bra att det gick bra att simma! Då är det bara att fortsätta kämpa! ;) Och vad bra att Marco blev glad för presenten! Vi får synas snart igen!

2009-06-10 @ 22:27:49
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aah, vad trist! Nåja, det blir ju säkerligen fler gånger :) Hoppas ni hinner allt som står på schemat! ;)

2009-06-11 @ 07:16:17
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Pia - MejasMamma

Tack för tipset på m&p angående micron!:P Haha!

2009-06-11 @ 07:21:07
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0