bildbomb


Idag har jag först och främst stigit upp med Leo, 06.15. Sen gjorde jag mig i ordning (låg och drog på soffan) innan jag sprang till bussen, tog bussen till jobbet och hade ass-möte. Efter mötet begav vi oss till stan och bolaget. Måttligt taggad köpte jag med mig några cider (hälften förblev odruckna). Sen åkte jag hem, busade med Leo ´för att sedan åka tillbaka till jobbet. Vi jobbade några timmar och sen gick jobbet ut och åt på Waldorf. Efter middagen åkte vi vidare till Hälsans där vi spelade brännboll och drack. En trevlig kväll, dock väldigt nykter.

Har egentligen inget vettigt att dela med mig av. Jobb imorgon och på fredag. Efter jobbet på fredag packar vi bilen och beger oss ut till mammas och pappas stuga (som vi har ockuperat) utanför Pite. Det ska bli skoj!!!
Gjorde aldrig hårförlängningen i tisdags eftersom håret inte kommit. Så vi ska göra ett nytt försök på lördag. Då vet ni. Nu till lite bilder...

På Hannas begäran:-)





Sen kommer lite bilder på lillprinsen.. :-)

Här borstar vi tänderna (tanden) för första gången

Leo gapar....stort



Leo kan själv. Hit ska den, morsan.






Vart är Leo???



DÄR är Leo :-)





Godnatt mina damer och herrar.. imorgon är det JAG som kliver upp med skatten. Och det ska bli ett nöje. Oj vad jag ska pussas och kramas med min älskade, älskade mysunge. :-)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha tusen tack, det var snällt ;)

2009-06-18 @ 09:56:19
Postat av: angelika

Han är så go pluttis Leo! Men lite elak eftersom att han sov när vi var och hälsade på tidigare idag. Jag som trodde jag skulle få snosa! ;-) hihi

2009-06-18 @ 18:57:53
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0