Saturday night


Senaste tiden har jag spenderat på jobbet, på FEST och i soffan:-)
Efter en arbetsdag kom Markus och hämtade mig efter jobbet. Jag satte igång och gjorde mig iordning medan våra barnvakter anlände, Emma och Linda. Efter att vi nattat Leo packade vi väskan och gav oss i väg till Robba och Angelika. Det spelades Guitar Hero - Metallica med gitarr, bas och trummor (som Stina briljerade i). Det var iaf en hel massa folk, och mer kom det. Kvällen slutade med utgång på Allstar. Kameran följde med hela kvällen lång. Dock stannar nog de flesta bilder just bara på datorn. För alla inblandades säkerhet:-)
Tack för en super roligt kväll alla inblandade. Och ett stort tack till våra barnvakter Emma och Linda som gjorde kvällen möjlig!



















Alldeles strax ska Leo få sova sin förmiddagslur, då ska jag passa på att göra mig klar. Så fort Markus behagar att stiga upp ska jag åka iväg och sätta in min hårförlängning.


Kommentarer
Postat av: Angelika

hihi. Jag sa till robert förut att det här måste vara den enda gången som vi inte har en pussbild på oss från en fest! Men vad är det jag ser här? jo en PUSSBILD, hihi.. Och du, jag snor den. hoppas det är ok, annars får jag väl betala dig en slant haha.. :-) Och åter igen, tack för i lördag!! Puss

2009-06-16 @ 11:06:52
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: mia

har väntat på en uppdatering om festen! ;) vad härligt att ni hade det trevligt och vilka härliga bilder..speciellt den på dig och marco ;)

2009-06-16 @ 13:16:36
URL: http://mida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeeeej :)



Jag har för mig att du tog en puss bild på mig och Lasse i lördags :D haha .. Skulle vara kul om du kunde lägga upp den så jag kan spara den på datorn då vi inte hunnit å ta så många bilder på oss två tsm än :)



Kram/Hanna

2009-06-17 @ 11:53:48
Postat av: Josefine

hehe...vaknade typ vid femsnåret..Robert superbakis o ja var typ ingenting..skyllde på åldern gjorde han :)så vi hade la lite panik, eftersom d var sista dagen, körde sista flyttlasset typ 00.30. O då hade vi städat oxå. Var liiiiiite trött på måndan på jobbet..men men.. När ska vi boka make up då? ;)

2009-06-17 @ 18:02:40
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men klart jag ställer upp :) Snart åker håret i.. längtar du ? Ja men lina.. inte vill jag ta pengar av er knäppis :) Ja, men då kikar jag nog förbi när jag vaknat :)

2009-06-17 @ 23:19:24
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0