Äkta kärlek


I dag vaknade herrn klockan 07.11 i vanlig ordning, naiv som man är trodde jag på nått sätt att jag skulle få sovmorgon bara för att det var lördag. Nåja, plockade över honom till våran säng och ammade honom. La ner honom och han somnade om..... Nästa gång jag kollade klockan var den 09.05. Härliga tider! Då steg vi upp och bokade tvättstugan. Behövs tvättas.. Leo har ju lyckats kräka ner 5 pyjamaser på 2 dagar och i natt kissade han igenom blöjan. Han har alltså avverkat 6 pyjamaser på 2 dagar. Med andra ord så tryter det lite i hans garderob:-) Sen har vi hunnit bada honom och efter det somnade han som en klubbad säl..Köttet ligger i marinad. Så nu hade jag tänkt slänga mig genom duschen innan vi ska springa iväg ner på stan. Och kanske avslutar vi det hela med en vända på isen? Har hört rykten om att det är fint väder :-)

Idag hittade jag en gammal skatt. Nämligen en gammal mp3-spelar full i bra musik. Fort minor och Everlast, dom absolut bästa av dom bästa. ME LOOOOOOOOVE!!


Nä, nu vaknade Leoplutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0