Alone


Då var det fredagkväll.. och den spenderas i all min ensamhet. Idag gjorde vi Leo klar för sängen kring åttasnåret. När blöjan var bytt och pyjamasen påsatt så la jag mig brevid lillprinsen och myste lite med han.. Men han slocknade. Så jag gick och la han i sängen där han ligger och sussar. Inte nog med det, då var ju Markus tvungen att börja rulla mot jobbet. Så jag hade tänkt spendera denna fredagkväll med mina andra favoriter som kommer på en stark andra plats nämligen dom desperata hemmfruarna och grey och gänget. Nä, nu ska jag duka fram slisket och slå igång ett avsnitt.. Tror jag börjar med Greys för det var SÅ spännande sist! God kväll:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0