hallefreakinluljah!!!!!


På sin 3 månader dag efter åtta (!!!!) bajsfria dagar så gör han äntligen ett nedsläpp!!! Jag har precis duschat och håller på att klä på mig, Leo ligger på golvet i toan och leker i babygymmet. Hör hur det blir misstänksamt tyst inne på toan och jag går dit.. Möts av världens stank. Kollar i blöjan och jovisst, nog bajsar han alltid. Som att han kände på sig att vi skulle på apoteket och köpa en tub  microlax. Nåja, han har bajsförmågan. Var lite rädd att han misst den:-)
Nu ska jag gå och kolla om han bajsat klart. Sen ska vi klä på oss och gå ut. I varje fall så ska han läggas ut på bron så han får sova riktigt ordentligt och så jag får städa av här. Fixa tvätt och bara vara för mig själv en stund.

Nä, nu börjar han gnälla. Så jag gissar att han bajsat klart och vill ha sig en ny blöja! PÅ återseende

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha okej, vi gick förbi varann. Men jag har blivit så fet så det var väl därför du inte såg mig. :)

2009-03-07 @ 13:26:52
URL: http://jesssicaaa.wordpress.com
Postat av: Anna

Jo, eller så om man inte ska sälja den så ska man ju säkert använda den fler gånger om man ska ha mer barn alltså! Och det har då vi tänkt(säger jag nu..) ni då?:)

Jodå, och kaklingen blir i veckan nån kväll tror jag. Bara killen som ska göra det har tid.. Sen är det ju duschmontering samt uppsättning av tvättställ och spegel och det. Men bara jag får duschen snart så är jag nöjd!:) jodå, ett litet put finns ju där, men inte så mycket mer tyvärr:/ jo jag hoppas att det sätter igång kring ultraljudet. Men det sägs väl att den riktiga magen brukar komma kring v20. Så 6veckor kvar då, suck... Jaja, jag får väl istället försöka vara glad så länge jag är smidig iallafall. För det lär jag nog inte vara senare, och då kommer jag säkert sakna magen jag har nu :p

Har helgen varit bra då? Kramar!

2009-03-08 @ 13:20:43
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0