hårigt


Det är tyst ocg lugnt i huset och det händer inte ofta. Markus och Leo ligger och sover och jag hade tänkt ta mig en lång dusch i lugn och ro, För det mesta har jag ju med Leo i babysittern eller i babygymmet. När han var mini-liten gick det bra.. nu har ungen  inget som helst tålamod. Och man riktigt hör att han börjar sucka då jag är i färd med schampot. Så numera brukar jag tajma in duschbesöken när han sover. Så slipper jag ha halva balsamflaskan kvar i håret.

På tal om hår, på onsdag ska jag och färga och klippa till det lilla hår jag har kvar på huvudet. (resten ligger i avloppet) Jag ångrar ju så gruvligt att jag gjorde det mörkt.. Men jag skyller på att jag inte vara i alla sinnes fulla bruk, då jag var HÖGgravid och hade passerat bf-datumet med 3 dagar. Då är man on the egde. Och som den tjockis man var så hade jag ju missat halva håret, det var fläckigt och såg rent über jävligt ut. Så Johanna fick rädda den hårkatastrofen.. Så, nu hade jag iaf tänkt börja vandra över till den ljusa sidan.


Fyfan vad meningslöst och ointressant inlägg. Nu ska jag inta duschen och göra mid iordning. Vi ska vara på bvc 10.30. Kanske vi till och med lämnar bilen hemma och tar en prommis? Återstår att se vad klockan stannar på då jag kommer ut ur duschen ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men man har ingen fast tjänst att komma till baka till samt lägre pening när man väl är hemma...inte för att pengar är allt men ack så mkt lättare=)

Jo hon är fin och LUGN för att vara en staffe så vi är super nöjda hon kommer från Matheriz.se nästan i skellet och som ska ha valpar nu i veckorna så kika in där=)

2009-03-09 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0