hemmafruig


Tvättmaskin och torktumlare går varm, diskmaksinen är urplockad, bordet dukat, leo ligger och snusar och maten är i ugnen. Och här luktar riktigt ljuvligt! Har testat ett nytt recept, köttfärsbiffar fyllda med fetaost, soltorkadetomater och vitlök och till det hemmagjorda potatisklyftor. Vi får väl se vad det smakar, men att dömma av lukten så är det nog ett recept att spara:-) Nåja... jag tror att jag, iaf idag, kan kalla mig själv en riktig hemmafru. Nä, nu ska jag sätta mig till dukat bord ochförhoppningsvis få äta i lugn och ro framför Greys!

Seeya!

Kommentarer
Postat av: mamma

Herregud vad vuxenpoäng du får.Riktigt imponerad av dig.Kram mamma

2009-03-02 @ 18:42:11
Postat av: Linda

usch så surt! jag tycker dom höjt mycket för oss också.. nu vill jag bara flytta till hus!! då känns det som att pengarna ändå går till en själv.. slippa betala lån + hyra. hellre betala mer på lånet än att ha både lån och hyra tycker jag.. :)

2009-03-02 @ 20:17:28
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack tack:) Jodå, jag mår bara bra.. Mådde väldigt illa fram till v11 typ, men det har då gått över(peppar, peppar...) :) Vill bara få göra ultraljudet nu så man får se den lilla/lille! Kramar

2009-03-03 @ 10:13:40
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0