matförgiftning?

Jag har en svag känsla av att jag kan ha matförgiftad mig själv igår.. Min mage var inte i form. För att inte tala om hur jäkla ont i magen jag hade och hur välbesökt toaletten var. My god!

Jag testade att göra piroger med tacofyllning och en kladdkaka som skulle vara till efterrätt. Men eftersom jag led av magknip from hell så smakade jag aldrig ens. Så nu ska jag ta en kaffetår och en bit kladdkaka. 
Sen ska jag hoppa i duschen och börja göra mig klar. hade nämligen tänkt promenera ut till storheden idag!

Have a nice one!


Kommentarer
Postat av: Angelika

haha näe, inte ska ni väl vänta så länge. kom igen nu, en till på direkten skadar väl inte. hihi!!



Jag skulle lätt kunna skaffa en till lillknodd nu. men man får nog ta och lugna sig en smula iaf, måste ju tänka på alfred också. är nog vettigare att skaffa fler då han blivit iaf 1,5 år :-)



Vi ses i morron!! =)

2009-03-25 @ 19:29:26
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jo jag vet.. Usch är så läskigt egentligen med biltrafik. Man vet aldrig vad för folk som befinner sig på vägarna!

Badrumsbygget går väl ändå lite framåt.. Har två killar här nu som kaklar, och sist jag kikade in var nästan alla plattor på plats. Så imorrn blir det fogning och till helgen ska johan montera badrumsmöblerna. Synd att vi måste vänta på våran efterlängtade dusch bara, typ 2 veckor till!!

Magen mår väl bra, har ändå växt litegrann. Hade tänkt lägga upp en bild här framöver :)

Hur är allt med er nu då?

Kramar!

2009-03-25 @ 20:28:18
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0