porslinsguden


Vad är det här? Jag går och lägger mif, vaknar fyra timmar senare av att det vänder sig i magen. Innerst inne visste jag ju vad det gällde men försökte intala mig själv att det hade med mitt lite lätt (enorma) sliskintag. Hur som haver börjar det knorras i spjälsängen, efter en stund gpr knorrandet över i hungerropet. Bara att hala fram maten och hoppas på det bästa. Direkt Leo släppte bröstet sprang jag in på toa och bad min första av (förhoppningvis) inte alltför många böner till porslinsguden.
Vad är nu detta? Förut blev jag verkligen aldrig sjuk.. Det här är andra gången på bara två månader. Kan ju bara konstatera att graviditeten förstörde mitt immunförsvar. Nu ska nog psalmboken fram igen.......................huja


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Med oss är det också bara bra! :)

Dessvärre har jag åkt dit på Mios förkylning och han är inte heller riktigt bra än. Men va tusan, det är ju helg! :D

Vi ska och kolla på hockey idag sen ikväll blir det givetvis melodifestivalen!

Vad ska ni hitta på? :)

2009-03-14 @ 11:36:53
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0