richie rich


Gick in på skatteverkets hemsida och kollade deklarationen och döm till min förvåning då jag ser att jag ska få tillbaka över 8 papp. Jag som trodde att jag skulle få betala.. Så vad gör jag? Jo, ringer till Markus för att skryta såklart. Så han ber mig kolla hans uppgifter och han kommer få tillbaka 10 papp. Över 18 000:- tillsammans. Milda Matilda. Det är ju helt freakin fantastiskt! Jag hoppas bara att jag kollat rätt ;-)
Vårat resekonto hamnade minsann på minus igen då bilskatten kom och service på bilen måste göras. Fan att dom åbäkena måste kosta så kopiöst! Men å andra sidan behöver vi ju inte tänka på hur våran resa ska finansieras längre!

Hursomhelst var jag in på jobbet igår och vi kom fram till att jag ska jobba halvtid (3-4 dagar/vecka) v. 25,26,27.Vecka 28 ska vi semestra runt. 29 tar jag ut semester och 30, 31 jobbar jag heltid. Eller något i den stilen...
Och när mamma är på jobbet får Leo vara med världens bästa pappa, så det kommer ju bli strålande!

Ibland har man bra dagar, idag är en sådan! Att morgonen kunde börja såhär bra utan kaffe?


Kommentarer
Postat av: Linda

torsdag 2a april är det gangstar klädparty (för barn) hos oss här på tenorgränd 6 kl 18. kom om du är sugen, med eller utan barn! kram

2009-03-28 @ 10:34:51
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0