röntgen


I natt har Leo sovit som en ängel. Är det inte jävligt typiskt att jag legat vaken hela natten av magkramp? Gav upp och steg upp efter Leo ätit frukost kring 07. Trots att Leo vaknade ur middagsluren 18.45 sov han för natten 20.45. Första nattkäket 03.15 och sen sov han till efter 07. Karlarna somnade om och jag fick slit aupp dom strax efter 08. Efter lite käk, blöjbyte och klädombyte släppte dom av mig i Sunderbyn. Jag fick njurarna röntgade och det var, som jag gissat, rätt obehagligt. Men jag överlevde.. Sen skulle läkaren från förlossningen meddela svaren efter att hon pratat med urologen som skulle ta sig en titt. Förmodligen så ska det inte vara något!

Nu ligger Markus och Leo och vilar. Jag ska göra dom sällskap sen ska här städas! Det behövs. Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0