Sötnos


Dagen började med sovmorgon till 07.45. Hejja! Efter frullen lämnade jag kvar Leo i sängen att roa sin trötta fader medan jag tog tag i att vika undan tvätten.. 6 ikeapåsar fullastade med rentvätt. Efter det rövade jag med min son till vardagsrummet för lite morgonmys och en massa bus medan pappa fick vila lite i sängen. Efter att Leo fått sin andra frukost passade jag på att stöka fram frukost till oss och slet upp markus. Leo somnade och sover än. Markus har åkt till jobbet och jag har tagit tag i lite pappersarbete. Idag måste vi ta oss en promenad och springa förbi och posta nå brev, hämta ut min "medicin" på apoteket och kolla om nappburken finns kvar och isf köpa den och göra köttbullar. Så vi ska nog lyckas sysselsätta oss även denna dag.

Imorgon och på fredag är markus ledig.. Så vi ska ta en långprommis imorgonbitti. Bäst att nöta lite på vinterkläderna;-) Nåja, här kommer lite bilder från morgonen.








Helt opartiskt är han ju världens sötaste lilla skitunge ;-)

Nu ska jag avnjuta ett Greys avsnitt och en kaffekopp! Sen blir det köttbullebak.


Kommentarer
Postat av: Milo

Vad fin han är! Men han är ju mina barns tremänning så inte så konstigt han är söt. ;)

2009-03-04 @ 14:07:00
URL: http://miilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo vi var på inskrivningen när vi var i V 10 så det är gjort och bäbis är beräknad att anlända 2/9 så det blir spännande att se efter UL 30mars att se vaddom säger då=) jo mens värken är kvar och tröttheten men annars tycker jag inte att jag får klaga=)eran prins har ju hunnit bli så stor=)

2009-03-04 @ 15:10:44
Postat av: Lea

det försvann visst att det var jag som skrev förra inlägget:P

2009-03-04 @ 15:15:27
URL: http://linnealindkvist.bloggspot.com
Postat av: Angie

Oj vad han är söt!!



Idag skulle vi egentligen ha behövt boka en promenad tillsammans. Jag och pojkarna har varit på en promenad, tänkte ringa dig. men insåg att vince ändå inte kommer att orka gå och möta er, haha..



Skönt när våra karlar blir lediga i morron! :-)

2009-03-04 @ 17:09:51
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0