suck och stön


Jag hänger läpp. Att inte få äta (speciellt då markus sitter och vräker i sig chips brevid mig) gör mig verkligen på uruslet humör. När han sen vägrar åka och köpa något gott som jag kan äta då blir man förbannad. Sen tycker han att jag gott kan ta en promenad.. Tack, men jag tror att jag stannar här där jag har fri tillgång till toalett, värre vare med toalettpapper (det vägrade han ju såklart också åka och köpa).
Imorgon ska jag fira...... med chips, godis, hambugare.. ja, allt.

Det gick jättebra på bvc idag.  Visst blev han lite ledsen men han blev snabbt på bra humör igen. Däremot blev han lite grinig och gnällig (med all rätt!!) senare och vi gav han lite alvedon. Efter lite käk så somnade han, och sover än.. Såhär länge brukar han aldrig någonsin sova på eftermiddagen. Till och med så att jag var tvungen gå och peta i han. Med andra ord så har jag ingen förhoppning om att han ska somna i tid. Men vad gör det? Huvudsaken är ju att han är nöjd!

Nu står Markus och steker parisare.. vilken tur att jag hatar parisare, typ det värsta jag vet. Annars hade jag exploderat. Nu ska vi se hockey. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag måste bara fråga, varför får du inte äta typ nå? Är det nån speciell anledning eller bara nå du kommit på själv?! ;)

2009-03-09 @ 19:12:57
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Syster yster

jag skulle också vara på uruselt humör... Men tänk imorgon är det gjort och du har säkert tappat flera kilo dessa dagar... Jag fattar inte hur det kan komma sig att både du och jag typ hatar parisare nör vi har en mor som älskar det??!! märkligt!

2009-03-09 @ 19:22:22
Postat av: Angelika

Men vad bra att Leo skötte sig ;-) Jag tyckte också att sprutor är obehagliga, speciellt när andra får det. Alfred gav inte ens ett gnutta ljud ifrån sig då han fick sin, men jag svettades om händerna kommer jag ihåg, haha..



Vi åker i morron till kalix, var meningen att åka idag. men vi ville ha en dag för oss själva, så bestämde oss för att åka i morron ist! :-)



Men då ses vi på torsdag hoppas jag!! Puss

2009-03-09 @ 19:52:31
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0