tisdag


Igår somnade Leo kring åtta och jag passade på att sätta igång den sista maskinen.. Såg Familjen Annorlunda och Advokaterna.. Så var iaf tanken. Jag somnade i från både Advokaterna och tvätten. Så jag blev lagom stressad när jag vaknade till och insåg att jag var tuvngen ta reda på tvätten OCH städa tvättstugan. Men så hade markus redan kommit hem och fixat det. Jag återgick till zoombiestadiet aningen lättad. Idag så vaknade jag av en skrikande (han testar hur höga toner han egentligen kan ta) bebis. Han låg och jollrade och pratade (skrek) med sina gossedjur. Så det var ju bara plocka över honom till våran säng.. Han somnade inte om, men låg och skrattade och skrek i en timme innan jag hoppade i kläderna och steg upp. Överraskade Markus med våfflor (eller tofflor enligt wilma) til frulle. Nu har markus åkt till jobbet och Leo ligger och sover. Kanske borde jag ta och blåsa håret och göra mig iordning för dagen. Jag var lite sugen på att gå ut, kanske åka på stan en sväng.. Skulle behöva hämta ut nå grejer på apoteket. Nån som vill joina??
Fick även min "Bästa boken om mig -inte så lite kaxig" idag. Beställde den först från barnbyran.se, när jag inte sett till boken eller fått någon bekäftelse på beställningen så kontaktade jag kundservicen tre veckor senare som kunde konstatera att beställningen kommit bort. Så jag klickade fram den på adlibris, och döm till min förvåning då jag såg att den var på rea OCH fraktfri. Så där "tjänade" jag en 150 spänn. Nåja, den var iaf hur fin som helst! Jag är super nöjd!

Nä, nu ska jag sätta på mig ett ansikte innan lilleman vaknar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, nog fasen är man ju trött också. Kan sova 12 timmar utan problem och ändå vara trött då jag vaknar!:)

Jajemän, inskrivningen är gjord, och det lilla livet är beräknat till den 8:e sept. Attans! Jag hade ju velat ha 090909 ;) nog för att jag förmodligen lär bli framflyttad på UL, och så får jag väl hoppas att jag får lite för tidigt. Fast det brukar ju inte heller hända... Hehe:)

2009-03-03 @ 13:24:32
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är ju tyvärr så, om den kommer exakt på BF-datumet så har vi tur! Hehe, jag kan tänka mig att det blir så till slut. Nu är jag mest rädd för förlossningen, men jag hoppas att det hinner ändras innan det är dags. Då vill man nog bara ha ut bebben:) näe, vi har inte bokat tid än, jag fick visst inte ringa och boka förrän i mitten på mars eftersom att dom inte vill att man gör det för långt innan. Men det lär bli att vi får tid nångång i början på april. Så om en månad ungefär.. Tänk om det hade varit Juni/Juli så månaderna går fort istället för Mars, jävla skitmånad!:/ Jo vi vill ta reda på kön om det går, gjorde ni det? Jag har faktiskt ingen aning om vad det kan vara.. Johan har nästan bara pojkar i sin släkt och jag nästan bara flickor, så det är nog 50/50 :)

2009-03-03 @ 13:44:15
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: aina

jo vi åker upp hela familjen. Har varit och hyrt slalom utustning till saga idag så vi ska och öva med hon i pullinki, sen får farfar eller faster åka pulka med hon så jag och malle får några riktiga åk också. Ska bli svin kul!



2009-03-03 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0