lagom slut


Då har jag landat i soffan för första gången idag. Precis när markus åkt till jobbet ringde stina och frågade om vi skulle ta en sväng på isen. Jag och Leo var inte sen på att hacka på, så vi klädde på oss och begav oss ut i det härliga vädret. Vi fick från södra hamn till norra hamn och när vi var klar passade jag på att springa mina ärenden på stan. Vi kom hem strax efter fem.. Då var det bara sätta igång med middagen. Efter maten har jag och Leoplutten bara busat och myst. Efter att han somnade såg jag på Semestersvenskar och lagom till Greys satte jag igång med köttbullsbaket. Nu är den sista plåten i ugnen. Markus blev helt lyrisk när han kom genom dörren och var inte sen med att provsmaka och jag fick klart godkänt:-) Även om jag fick improvisera lite då markus skrivit i receptet "Lite hit och dit"? Vad det nu betyder i matsammanhang. nåja... nu ska jag ta och döda lite tid på internet och sen läsa min nya Vi-föräldrar tidning i väntan på köttbullarna.

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Finns verkligen ingen finare :)

2009-03-04 @ 23:09:12
Postat av: Anna

Jo jag hoppas att rädslan går över så småningom! Finns ju ändå ingen återvändo nu, ut ska den ju, på ett eller annat sätt så det är bara att gilla läget! :)

Hehe okej, ja det är det.. Dom är ju oftast rätt osäkra i deras svar. Får hoppas att bebisen ligger på ett bra sätt just då vi ska dit så att det inte finns några tveksamheter på vad det är! Oj men gud, vad var det för pucko som inte ens kan se ett par fötter?! Hon borde ju inte få göra ultraljud då kan man ju tycka, men men...

Nja har inte handlat några stora grejer, typ vagn och sånt. Det väntar vi med till efter UL så att man då får se att allt är ok och så. Men jag har köpt 2 bodys till den iaf, kunde inte hålla mig! Kommer handla ihjäl mig innan ungen ens är ute :p



Med huset går det väl iaf liiite framåt, vi börjar se ett ljus i tunneln iallafall. Imorgon eller på fredag kommer mattläggaren hit och gör klart golvet. Så om jag ska vara optimist kanske vi får kaklat i helgen vilket jag egentligen inte tror men kanske nästa helg! Och då det är gjort är det ju bara att montera ihop duschen så kan vi ju då börja duscha hemma! Oj vilken befrielse det kommer va :)

Nä alltså nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Har grus i ögonen känns det som.. Vi hörs, sovgott! Kramar :)

2009-03-04 @ 23:56:29
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Lea

Hon misstänkte det för att jag hade så pass mycket värk imagen så jag går som på nålar tills UL fast domsagt allt är som det ska!spec när man tittat på mag bilder tycker ju inte att det syns på mej ..måste ta kort så man får se på ett annat sätt=)

Nej vi har inte köpt något ännu väntar som sagt på UL men få se om jag klarar det;P har hittat barnvagnen,..våre ju bra å få göra lite köp då å då blir ju en stor summa totalt med allt=)

Ja snusnignen går ju sådär! hur var du så duktig?:P

2009-03-05 @ 12:58:15
URL: http://linnealindkvist.bloggspot.com
Postat av: Lea

Hon misstänkte det för att jag hade så pass mycket värk imagen så jag går som på nålar tills UL fast domsagt allt är som det ska!spec när man tittat på mag bilder tycker ju inte att det syns på mej ..måste ta kort så man får se på ett annat sätt=)

Nej vi har inte köpt något ännu väntar som sagt på UL men få se om jag klarar det;P har hittat barnvagnen,..våre ju bra å få göra lite köp då å då blir ju en stor summa totalt med allt=)

Ja snusnignen går ju sådär! hur var du så duktig?:P

2009-03-05 @ 12:59:34
URL: http://linnealindkvist.bloggspot.com
Postat av: Anna

Nä vi har faktiskt inte ens varit och tittat på vagnar än.. Känns som att vi kanske väntar till efter UL, då man fått se den och vet med säkerhet att allt är som det ska! Har du några bra tips på bra vagnar då? Vad har ni för nån?

Njae, har inte märkt av nåt speciellt sug än. Äter ovanligt mycket glass för den här årstiden, kan väl va det då isåfall!:) Jodå, det går bra med rökningen. Men det är ju helvetes jobbigt, kan inte säga annat! Visst rökte du eller snusade innan du blev gravid?

Har inga alls planer för helgen faktiskt, får se vad som händer.. Men en tv-kväll ikväll iaf! Själv då?:)

Kramar!!

2009-03-06 @ 10:24:04
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0