dokumentation


Dagen har spenderats på stan med Stina, Tuva och Vanja. Det var grymt trevligt! Målet med dagen shopping var att hitta nånting till mig själv. Jag som ALDRIG nånsin köper något åt mig själv.. Kan ärligt säga att det senaste jag köpt åt mig själv i klädväg mest troligt är mina mammajeans.. köpet ägde runt i början av sommaren.. förra året. Ja, ni förstår.. det sker inte allt för ofta.
Jag och Leo stegade in till stan kring 13 och när mamma skickade sms för att fråga om jag hittat något hade jag fortfarande inte ens kastat ett öga på kläder åt mig själv. Men kom iaf hem med TVÅ påsar åt mig själv (och två till leo).. Fast jag ska lämna tillbaka den ena från. Testade aldrig den tröjan och den såg verkligen ut som skit på.. eller jag såg ut som skit. Bara att inse att det inte finns nån som helst liknelse mellan mig och deras reklambrutta! Men hittade iaf en klänning/tunika på Vila som jag ska behålla.
När vi kom hem från stan strax före 18 satte jag igång med att dammsuga av. Kan inget annat än tacka och bocka människan som uppfann barntv, tecknat. Leo ääääääälskaratt ligga och titta, han skrattar och skriker om vartannat.
Idag kunde jag även dokumentera när Leo rullade från rygg till mage.. Det var väl kanske inte en sån stor bedrift eftersom han rullade 5-6 gånger på raken. Så fort jag satte honom på rygg rullade han tillbaka på mage!

Imorgonbitti åker vi och mamma och pappa till Rovanemi för att hälsa på Markus mamma Anne och hennes man Ari. Det ska bli skittrevligt! :-) Och eftersom vi måste äta efter vägen tyckte jag och mamma att ett besök på IKEAS cafe var på sin plats. ;-) Så jag hade tänkt ta hand om tvätten och sen packa så det är gjort imorgon.
Nu väntar jag bara på att Markus ska komma från jobbet, han slutade 21 sen skulle han förbi och köpa med sig lite godis :-) Och nu rullade bilen in på gården..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0