motvind


Ibland så har man lite större motgångar här i livet. Än en gång (för miljonte gången i raden) står vi i motvind...igen. Jävligt roligt att börja morgonen med tråkiga besked. Nu ska vi iaf flytta härifrån. Sälja bort skiten. Och helt ärligt bryr jag mig inte vart vi hamnar, om det blir ännu en tillfällig bostad innan vi köper större. Att leta en bostad är inte lätt. och göra det under tidspress är fan så mycket värre. Just nu låter inte sunkiga plastmattor och inrökta trapphus så farligt.... Jag är SÅ less!
Nåja, nog ältat om det. Nu ska jag springa över till tvättstugan och slå igång morgonens andra maskin. Sen är det dags att ta tag i det här!

Kommentarer
Postat av: Linda

det där lät inge roligt :/ får man fråga varför ni ska flytta?

2009-03-02 @ 11:04:17
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Aina

vad är det som händer och fötter??



Vi måste ju ta och ses här snart, innan killarna börjar i skolan;)

2009-03-02 @ 12:31:58
Postat av: Aina

Irriterande! Känner igen det där från långgatan, där höjde han också hyran varje år, då med lite mer än 200 per gång vilket var nog irriterande.



imorn ska vi in till luleå på unga mammor, onsdag har vi inga planer, eventuellt åker vi upp mot byn på onsdag efter att malle slutat jobba. Tänkte passa på att åka lite skoter och slalom:)Om det inte blir byn så har vi inget planerat resten av veckan. hur ser det ut för er?

2009-03-02 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0