bissingar


Leo har ju grävt frenetiskt i munnen i några veckor, på sistone har det märkts att han tuggar på saker och den sista veckan så har det varit på samma sida i munnen. Detta, plus det ökade antalet bajsblöjor trodde jag berodde på att bissingarna var påväg men har inte kunnat lokalisera något i munnen. Idag köpte vi iaf en bitring som han testade och det verkade vara riktigt skönt för honom. Iaf så var han riktigt, riktigt grinig och gnällig vid läggdags och somnade efter många om och men. Vaknade såklart en timme senare och var helt hysterisk. Plockade upp honom och han var verkligen helt otröstlig.. Kände i munnen och kunde med all säkerhet känna att han var jätte svullen i tandköttet.. och att det var en tand där under. Så jag gav honom alvedon och penslade tandköttet med alvedon och då blev han tyst. Somnade om och sover som en stock. Fast det kan ju ta några månader innan den bryter igenom. Hujja!

När vi var och handlade idag köpte vi gröt och pure. Förstår ni att det är dags att börja ge smakisar? Det ska bli så spännande eftersom han har börjat intressera sig så mycket av vad vi äter.. Våran stora kille.

Markus har åkt på jobbet och jag sitter och ser på Ballar av stål, ja fy fan vad skönt :-) På tal om skönt... Det är så här man gör när man tar driven. Se och lär!



Jag måste ta tag i tvättstugan, och nu blev det paus.... Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0