ångest


Leo ligger och vilar i vagnen och jag har precis slagit i gång dagens första tvättmaskin. Eftersom tvättstugan var upptagen igår fick jag gott vänta till idag.

Usch, ibland blir jag bara så jäkla less. Om vi bara skulle få bort den här lägenheten skulle vi ha ett bekymmer mindre att oroa oss för.. En huvudvärk mindre för mig.

Till imorgon ska jag dessutom ha klurat ut hur mycket jag vill jobba i sommar, när jag vill jobba och vilka tider.Tror ni att det är lätt? Jenny kunde erbjuda mig heltid,deltid,halvtid eller extra. Det gjorde ju saken lättare.. Nä.. Markus ska först ha semester i 4 veckor sedan ska han vara pappaledig i 3 veckor, så han är ledig sammanlagt 7 veckor i sträck. Däremellan kan jag alltså jobba hur fan jag vill! Klurigt....




Det är en minst sagt ångestfylld dag. BLÄÄÄÄÄÄ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0