To-do


Prinsen vaknade 05,46 och jag var säker på att jag skulle bli tvungen att stiga upp då. Men jag plockade över honom till våran säng och där somnade han om och slog upp ögonen 08.45. Wonderful!
Så vi lämnade kvar pappa i sängen (eftersom han ska jobba natt)  och steg upp. Idag var planen att storstäda här hemma, packa upp alla väskor, storhandla och tvätta.
När jag var i full färd med att sätta igång morgonkaffet bajsade och kissade Leo ner sig själv (eftersom han både doppade fötter, rygg och ben i skiten) sitt lektäcke, handduken OCH golvet. Nåja, det var ju iaf tur att jag hade bokat tvättstugan. Så det var ju bara addera ett bad på dagens to-do-list också. Tappade upp ett bad åt lilleman, vi badade, bråkade lite när han skulle stiga upp och torkas.. Att torka Leo är ingen hit, han hatar det och det är ljudliga proteser varenda eviga gång. Dessutom var han trött också,, det betyder att det var dubbelt så livat. När jag fått honom ren, torr och påblöjad la jag honom i vagnen och han somnade på momangen. Det betyder att jag ska ägna tiden till att städa upp och dona.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag var till Johanna och jag vart svin nöjd så jag kommer nog att fortsätta att gå hos henne. Vilka fina bilder du knäppt. Vad vart det för kamera?

2009-03-30 @ 12:34:56
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Emma

åh, vad fin han är och bra kamera ni har nu :)

Kommer nog hem i helgen. Haha, tyckte det var skitkul att han pissa på markus :D /emma

2009-03-30 @ 13:46:11
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/
Postat av: Angelika

Ja men visst är han go min lille alfie! Trött som tusan var han vid matbordet.. och svammlig ;-)



Hörru vart har solen tagit vägen? ;-(

2009-03-30 @ 16:59:36
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Eran lilla kille kommer att bli en hjärte krossare med dom där ögonen!...:)

Jo det är så skönt att äntligen kunna andas ut med alla mina turer... jo jag ska få göra ett till UL 23April då jag är i V18 det hinner hända så mycket i utveckligen så hon ville komma in så vi fick se alla detaljer bättre då samt ge ett datum för beräknad födsel:)

2009-03-30 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0