vagn


Varför har jag alltid en tendens att uggla fast vid datorn? Jag har tänkt slita mig i två timmar men här sitter jag lika förbannat. Nåja, fick hem en ny Viföräldrar-tidning idag så ska lägga mig i sängen och läsa igenom den.. Hann börja glutta lite i den idag och såg att dom hade ett barnvagnstest där våran Emmaljungla City Cross var med och den blev utnämnd till Bäst i test. Och den ÄR verkligen SÅ bra. Vi är helnöjda! Den kan jag varmt rekommendera till alla dom som ska ge sig ut i barnvagnsdjungeln... 
 
Jisses, tredje (eller fjärde?) inlägget idag.. det märks att markus är på jobbet och leo sover sen länge. Jag är uttråkad och har absolut inget vettigt att göra. Nä, det är dags att kasta in nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0