7 maj


Satt igår och läste gamla blogginlägg från förra året. Och exakt idag, för ett år sedan, den 7 maj släppte jag bomben på bloggen. Att vi väntade en liten knodd. Då var vi i vecka 12. Och idag, den 7 maj ett år senare så har vi världens finaste lilla guldklimp i våra händer och han blir faktiskt hela 5 månader idag! Tiden springer iväg..

Nu måste jag gå och borsta tänderna och sen sätta mig på cykeln och cykla ut till Storheden. Jobb väntar! Idag känns det inte LIKA hemskt, men hemskt känns det allt. Men eftersom Leo äter så himla bra känner jag inte att jag behöver oroa mig. Dessutom slutar jag ju redan 14. Då kanske jag tar Leo på en långprommis så M får sova i lugn och ro. Jo, det ska jag.
Som sagt, dags att dra!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej ! Härlig blogg du har. söt liten busunge du har =) mvh

2009-05-07 @ 11:39:43
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Stina

Jo jag vet att vi ska köra på med samma sak i flera dagar. Men tänkte att vi skulle köra på med morot istället för potatis. Inge kul när hon vart helt hysterisk, annars hade vi ju fortsatt med potatis. Men hon kommer säkert att acceptera potatisar senare. Min BM sa oxå att vi skulle köra samma mat i flera dagar och att vi inte ska börja med nått som är gott.

2009-05-07 @ 22:02:44
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Sosso

Så underbart söt....=)

Jag har inte bloggat så länge men det skall bli kul att läsa när man hamnar på samma dag som man började för ett år sen



Hälsningar



Sosso

2009-05-08 @ 20:15:07
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0