beachboy


Idag gjordes det morgon redan 05.30. Och på något mänskligt vis känns allt före 06 som en mardröm. Så Leo fick komma över till våran säng. Han sjöng, skrek och skrattade om vartannat och när han märkte att dessa väckningsförsök inte gick hem hos mamma. Ja, då började han slita henne i håret och nypa i ansiktet. Efter att jag mist ungefär 4 nävar hår och fått x antal blåmärken var det dags att rulla ur sängen vid 06.
Vi har busat på här hemma och Leo tog igen sömnen och tog en 3 (!)  timmar lång förmiddagslur. Under tiden väckte jag markus, vi gjorde oss i ordning och efter lunch så åkte vi ut till Storheden. Vi gick på HM och köpte nå solglajjor och en solhatt åt Leo. Sen åkte vi på MAXI och handlade. Ikväll ska vi ha en riktig myskväll här hemma. Det blir tacos till middag sen film och godis. Vi var och hyrde två filmer som vi ska plöja oss igenom ikväll!

Redo för stranden, jag tvivlar inte på att han kommer få MÅNGA brudar!


På affären dividerade jag och Markus om olika solgjajjor.

(Jag) - Dom här då???

(M) - Lina, det är ju för fan glitter på dom. Skärp dig!

(Jag) - Jaha.. Men dom här då?

(M) - Röda med Hello Kitty. Seriöst? Nu tar vi dom här!


Jag fick vika mig.. Jag höll på att vika mig av skratt då vi testade dom i affärn. När vi kom hem och vi testade med hatten s fick jag krampanfall. Alltså seriöst... Han ser så rolig ut! Och söt. Mest söt. Fast ganska rolig också. Leo tycker i varje fall att det är askul när mamma skrattar, så han passar på att spexa lite också. Vi kommer få en ROLIG sommar minst sagt!

Gummibear är Leos absoluta favorit. Alltid när man slår igång videon så blir han så exalterad att han vet inte riktigt vart han ska ta vägen. Jag gjorde ett försök att fånga detta på film...






Kommentarer
Postat av: lea

han kommer ju absolut charma alla;)

2009-05-20 @ 16:44:34
Postat av: Lisa

HAHA, sötunge! ;)

2009-05-21 @ 19:11:35
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0