festligheter


Igår så hade jag en klump i magen HELA morgonen. Det var nästan tårar i ögonen när jag lämnade hemmet. När jag väl anlände till jobbet så blev jag helt skakis. Men efter någon timme så var jag back in the game. Fast det gick nog inte en sekund utan att jag tänkte på lilleman här hemma. Men Leoplutten hade haft en kanondag med sin far och allt hade gått jätte bra. Även med maten.. Men vad kan man förvänta sig? Han är ju faktiskt världens bästa pappa :-). Och det var så härligt att se hur han sken upp när jag kom hem... Lillhjärtat mitt!!

På kvällen så kom det hit lite folk och vi grillade, dom drack medan jag bestämt mig för att hålla mig till colan då jag var mer död än levande. Men till maten så tog jag iaf ett glas vin. Dessutom hade jag ju lovat M (som festade till ganska ordentligt) att jag skulle ta Leo på morgonen. Vi kom i säng och Leo vaknade kring sju. Men jag fick sova vidare till 11.20 innan M kom och väckte mig. Trodde fan inte att det var sant när jag kollade på klockan.. Det var länge sen jag fick sova SÅ länge och SÅ ostört. När jag kom upp var dom i fullfärd med att grilla hamburgare ute i det härliga vädret! Ja, nog har jag allt en fin karl!
Nu har den uteblivna sömnen gjort sig påmind, så M ligger i sängen och sover. Likaså den unge herr Lampinen! Så jag ska passa på att se ett Desperate-avsnitt i lugn och ro. Fast egenltigen skulle jag behöva röja upp här hemma, men det får lov att vänta!

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0